Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć nośnika osobiście, poniżej przedstawiamy procedurę wysyłki:
Przed wysłaniem nośnika:
– pobierz, wydrukuj a następnie wypełnij formularz zgłoszenia (w szczególności Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres email)
– zamieść informacje o zaobserwowanych objawach uszkodzenia oraz przyczynach usterki
– zapakuj nośnik w kilka warstw folii bąbelkowej, a następnie umieść w sztywnym pudełku, w taki sposób, aby nie przemieszczał się w środku podczas transportu.
Nośnik wyślij na adres:
ARVIKA DATA RECOVERY
ul. Odlewnicza 32A
30-142 Kraków
Wkrótce po otrzymaniu Twojej przesyłki wyślemy email z informacją w jaki sposób możesz monitorować odzyskiwanie danych online.
Formularz do pobrania:
Wysyłając nośnik do nas mogą państwo skorzystać z kuriera, brokerów kurierskich lub paczkomatu. Ze względu na złą jakość obsługi paczek przez Pocztę Polską odradzamy ten sposób wysyłki.
Kurier DPD, DHL, UPS, GLS, Fedex, Inpost, Pocztex i inne.
Broker kurierski:
www.furgonetka.pl
www.sendit.pl
www.wysylajtaniej.pl